Panel klienta

101, 3002, 3203, 000-N11, 010-111, 010-151, 050-733, 050-V5X-CAARCHER01, 070-243, 070-332, 070-342, 070-346, 070-412, 070-413, 070-461, 070-462, 070-466, 070-483, 070-487, 070-488, 070-680, 070-685, 070-689, 074-343, 100-101, 100-105, 101-01, 101-400, 102-400, 117-102, 156-215.77, 156-915.77,

Pozycjonowanie

Strony – usługi i sklepy, których nie można sprawnie i szybko wyszukać w Internecie mają nikłe szanse przeżycia w dobrej kondycji w realnym świecie.

Pozycjonowanie polega na osiągnięciu jak najwyższej pozycji danej strony dla podanych fraz, słów w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjonuje się strony przede wszystkim i najczęściej w GOOGLE. Dlaczego?
Ponieważ wyszukiwarka ta jest najbardziej popularna. Korzysta z niej około 90% internautów. Internauci używający GOOGLE są w 80% zadowoleni z rezultatów wyszukiwań, które uważają za bezstronne źródło informacji. Ponadto wysoka pozycja w wyszukiwarce GOOGLE jest często równoznaczna z dobrą pozycją w innych wyszukiwarkach…

Dlaczego pozycjonowanie Twojej strony jest takie ważne?

Na pozycjonowanie danej strony składa się szereg czynności, które mają sprawić, że będzie ona lepiej widoczna w Internecie.
Gdy Twoja strona osiągnie wysoką pozycję w wyszukiwarce pojawia się na wysokim miejscu, dzięki czemu jest częściej odwiedzana i staje się popularniejsza. Gdy prowadzisz działalność handlowo-usługową w Internecie w naturalny i oczywisty sposób zwiększają się także profity związane ze sprzedażą Twojego sklepu. Twoje produkty są łatwiej dostępne, dlatego są częściej wybierane.

Jak to działa?

Załóżmy, że prowadzisz sklep z biżuterią i chcesz, by pojawiał się on możliwie na najwyższym miejscu, gdy użytkownik Internetu wpisze w wyszukiwarkę słowa „złota biżuteria”. Mając wspomniane wyżej oczekiwania, wybierasz frazę, słowo kluczowe, pod które Twoja strona będzie pozycjonowana, dla naszego przykładu są to – „złota biżuteria”. Oczywiście możesz wybrać więcej słów kluczowych, na przykład „jubiler”, „srebro”, „kolczyki”, itd.
Dobranie słów kluczowych jest niezmiernie ważne i warto je dokładnie przemyśleć. Frazami powinny być słowa najczęściej wpisywane przez użytkowników Internetu w pola wyszukiwarek, w celu odnalezienia danej usługi. Trzeba pamiętać, że są „frazy trudniejsze i łatwiejsze”. Wszystko zależy od tego, jak bardzo ogólna jest fraza (im bardziej ogólna, tym większa konkurencja w postaci innych stron).
Wybranie frazy szczegółowej wydaje się korzystne z dwóch przyczyn: po pierwsze łatwiej pod nią pozycjonować dany sklep, dzięki czemu efekty pozycjonowania są szybciej widoczne. Po drugie klient, który wie czego szuka, tym samym jest zdecydowany na zakup, do którego nie trzeba go specjalnie zachęcać i tylko szuka miejsca, w którym może znaleźć dany produkt, wpisze w wyszukiwarkę frazę szczegółową. Wpisze słowa, które pozwolą mu jak najszybciej odnaleźć poszukiwany przedmiot, na przykład „telewizor sony lcd bravia” albo „pierścionek złoty z brylantem” zamiast fraz „telewizor” czy „pierścionek”.

Nasza firma pomoże w osiągnięciu jak najwyższej pozycji Twojej strony. Nie obiecujemy najlepszych wyników od razu. Obiecujemy znaczny wzrost popularności Twojej strony i konsekwentne, długofalowe polepszanie jej pozycji w GOOGLE.

Ile to kosztuje?
Pozycjonowanie to stała usługa, której koszty zależą od wielu czynników. Nie mamy stałych ram cenowych.
Cena ustalana jest indywidualnie z każdym klientem. Zależy ona od oczekiwań klienta, dotyczących wysokości w rankingu strony w wyszukiwarce, ilości i trudności słów kluczowych, wieku serwisu. W celu ustalenia jak najlepszej oferty cenowej skontaktuj się z nami już dziś.

projektowanie stron